Veelgestelde Vragen

Algemene vragen

klantenservice Koper Online

Als u klacht heeft mag u altijd bellen met onze klantenservice of u kunt een mail sturen naar info@koperonline.dev.20forma.nl/. Voor meer informatie met betrekking tot garantie en de afhandeling van uw klacht(en) gaat u naar de volgende pagina: Retouren & Klachtenafhandeling

De fabrieksgarantie verschilt per product. U heeft standaard 6 maanden garantie op alle producten die u koopt bij de webwinkels van Koperonline.nl. Buiten deze termijn horen wij wel graag van u als u problemen ervaart met een van onze producten. In veel gevallen kunnen wij buiten deze 6 maanden nog wel iets voor u betekenen. Een aantal van onze leveranciers geeft ons namelijk 1-3 jaar garantie op een groot aantal producten. Via deze leveranciers kunnen wij dan onderdelen naar u laten opsturen. De garantie geldt niet voor slijtage die als normaal beschouwd kan worden of is ontstaan door ondeskundig gebruik dan wel opzet of grove nalatigheid van de klant of de luchtvaartmaatschappij. Indien de schade is ontstaan tijdens de bagageafhandeling op de luchthaven, dan valt dit waarschijnlijk onder uw reisverzekering en moet u dit melden op de luchthaven.

Wij zijn een Nederlands bedrijf en staan ingeschreven bij de kamer van koophandel. Verder zijn we aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg dit is Nederlands meest betrouwbare keurmerk omdat een kredietcheck onderdeel uit maakt van de jaarlijkse certificering. Ook kunt u bij Klantenervaringen lezen wat de ervaringen zijn van klanten die al eerder bij ons een product besteld hebben.

U betaald in al onze webwinkels geen verzendkosten als u voor €35,- of meer besteld. Plaats u een bestelling van minder dan €35,- dan betaald u een bijdrage in de verzend(klaarmaak)kosten van €4,95. Het maakt niet uit of u één klein artikel of meerdere grote artikelen besteld. Indien de zending uit meerdere pakketten bestaat zijn de extra kosten voor onze rekening.

Heeft u het product wat u zocht niet kunnen vinden in onze webwinkels? Mail of bel ons en we zullen kijken hoe we u kunnen helpen en/of we dit product kunnen opnemen in ons assortiment.

IDEAL (gratis): U wordt betaling wordt klaargezet en u wordt door geleid naar de betaalpagina van uw eigen bank.
PayPal (gratis): U wordt automatisch door gelinkt naar de website van PayPal waar u kunt inloggen op uw account.
Creditcard (gratis): Via onze service provider Multisafepay.
Overboeking (€2,50 extra kosten): Na het invullen van uw bestelling maakt u zelf het te betalen bedrag over naar onze rekening. De gegevens die u nodig heeft vindt u in de bevestigingsmail.
De levertermijn gaat in vanaf het moment dat het geld op onze rekening staat. Dit duurt meestal 1 werkdag.
Rembours: (€9,95 extra kosten): U betaalt bij aflevering van uw bestelling aan de deur.

Koperonline Klantenservice
Telefoon: 0235736515 ma t/m vrij 9:00-21:00
E-mail: klantenservice@koperonline.dev.20forma.nl/

Heeft u een vraag of opmerking, schroom dan niet om contact met ons op te nemen! We helpen u graag bij het maken van uw keuze. Ook waarderen we het als u mailt of belt als de informatie op onze website vragen oproept.