Veel Gestelde Vragen

Verzendkosten:
  • U betaalt bij ons geen verzendkosten als u voor meer dan €35,- bestelt. Plaatst u een bestelling waarvan het orderbedrag lager is dan €35,- dan betaalt u een bijdrage in de verzendkosten van €5,95.
  • Indien uw bestelling door de brievenbus past, zullen we deze als brievenbus stuk versturen. Voor bestellingen onder de € 35,- betaalt u dan gewoon de bijdrage van €5,95 voor het verpakken en verzenden.
  • Komt u de bestelling ophalen, dan worden geen verzendkosten in rekening gebracht indien u voor €10,- of meer bestelt.
 
Kan ik pas betalen na ontvangst van mijn bestelling?
  • Het is mogelijk om pas na ontvangst van uw bestelling te betalen. Tijdens het bestelproces kunt u kiezen voor Betalen na ontvangst. Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden en u betaalt €1,50 aan extra kosten. Er wordt een snelle check gedaan op basis van uw naam, geboortedatum en rekeningnummer. Het is van groot belang dat u deze gegevens goed invoert. Nadat uw bestelling verzonden is, ontvangt u een e-mail van Multisafepay met meer informatie en een link om direct te betalen. Mocht u geen e-mail ontvangen binnen 2 dagen nadat u de bestelling ontvangen heeft, neemt u dan contact op met onze klantenservice.
 
Cadeaukaart of kortingscode verzilveren
  • Heeft u een VVV Cadeaukaart, dan kunt u deze bij ons verzilveren. Tijdens het bestelproces kiest u bij betaalmethode voor VVV Cadeaukaart. U wordt dan doorgelinkt naar Multisafepay, waar u de cadeaukaart kunt verzilveren. Het saldo dat u niet gebruikt, blijft gewoon op uw VVV Cadeaukaart staan en als het saldo niet voldoende is voor de aankoop, dan kunt u het restant betalen via iDEAL of creditcard.
  • Heeft u nog papieren VVV cadeaubonnen, dan kunt u deze kosteloos omwisselen bij een VVV kantoor bij u in de buurt. U kunt namelijk alleen online aankopen doen met een VVV Cadeaukaart.
  • Wij hebben momenteel geen actieve kortingscodes online staan. Ziet u op een website een kortingscode van ons staan dan horen we dit graag, zodat we hier tegen kunnen optreden.

Hoe werkt het bestelproces?
Wat zijn de mogelijkheden als een product niet aan mijn verwachtingen voldoet?
  • Voldoet het gekochte product niet aan uw verwachtingen, dan kunt u het product binnen 14 dagen retourneren. Kijk voor meer informatie op deze pagina: Retouren- en Klachtenafhandeling.
     
Hoe lang heb ik garantie?
  • Op alle koffers zit minimaal 1 jaar fabrieksgarantie, soms wel 3 jaar! U heeft standaard dus minimaal 12 maanden garantie op alle andere producten die u koopt bij KoperOnline webwinkels. De garantie geldt niet voor slijtage die als normaal beschouwd kan worden, of is ontstaan door ondeskundig gebruik dan wel opzet of grove nalatigheid van de klant. De retourafdeling van koper-online webwinkels beoordeelt of er sprake is van garantie. Kijk op de volgende pagina voor meer informatie Retouren- en Klachtenfhandeling

Hoe snel kan ik mijn bestelling ophalen?
  • U kunt uw bestelling ophalen op de dag dat u bestelt vanaf 14:00 uur. Bestellingen die na 22:00 uur worden gedaan kunnen pas de volgende dag na 14:00 uur worden opgehaald. Afhalen kan van maandag t/m vrijdag tussen 9:00-21:00 uur na ontvangst van onze bevestigingsmail. Voor meer informatie kijkt u op de pagina Aflevertijden.

Wat is de levertijd?
  • Kijk bij aflevertijden voor een indicatie van de afleverdag. Als u een bestelling vóór 22:00 uur plaatst dan wordt deze op werkdagen direct verstuurd, Post.nl levert 98% van de pakketten de volgende dag al af. Voor België geldt een aflevertijd van 1-3 dagen en voor Duitsland geldt een levertijd van 3-5 werkdagen.

Wat gebeurt er wanneer ik niet thuis ben op de afleverdag?
  • Indien uw pakket door de brievenbus past wordt het pakket gewoon in de brievenbus geschoven. Past het niet door de brievenbus dan wordt uw pakket doorgaans door Post.nl bij de buren aangeboden. Indien u dit niet wilt dan kunt u ervoor kiezen om van te voren een alternatief afleveradres op te geven. Ook heeft u de mogelijkheid om tijdens het bestelproces bij 'opmerkingen' aan te geven dat het pakket niet bij de buren aangeboden mag worden.

Wat is een TSA-slot?
  • Een TSA-slot is een slot dat open te maken is met een speciale sleutel. 
    TSA betekent: Transport Security Administration. Dit is de beveiligingsdienst op de luchthavens van de Verenigde Staten van Amerika die de inhoud van koffers controleert. De veiligheidsdienst op de Amerikaanse luchthavens moet zonder problemen uw bagage kunnen doorzoeken. Als u uw koffer of tas incheckt, mag deze niet op slot zitten, mits u een TSA slot gebruikt. Met een speciale loper kunnen de medewerkers van de TSA-dienst de koffer openen zonder deze te beschadigen. Als u uw koffer toch afsluit met een ander slot dan loopt u de kans dat het geforceerd wordt door de medewerkers van TSA. Let op!: als de douane na het checken van uw koffer de sleutel niet in de juiste stand terugplaatst, gaat het cijferslot op elke combinatie open en heeft u er niet veel meer aan. Zodra u weet dat uw koffer open is geweest, check dan het slot en ga eventueel terug naar de douane om het euvel te laten verhelpen.

Tot welke afmetingen kan ik mijn koffer of tas als handbagage meenemen?
  • De afmetingen voor handbagage verschillen per maatschappij. In het algemeen geldt de maximale afmeting van 56/45/25, opgeteld 126cm. Voor meer informatie over maximale handbagage afmetingen kijkt u op deze pagina. Op deze pagina vindt u alle Koffers die wij verkopen.

Hoe stel ik mijn cijferslot in? 
  • Er zijn natuurlijk verschillende sloten, maar de meeste werken op één van de volgende drie manieren.
  1. Als u aan de achterkant van het slot een palletje ziet, dan moet u dit omzetten om de code in te stellen. Na het instellen moet u het palletje terugzetten.
  2. U houdt de knop waarmee u de koffer opent ingedrukt, en draait de cijfers in de gewenste combinatie. Laat de knop los en de code is ingesteld. Via de volgende link wordt het uitgelegd aan de hand van plaatjes: Instructie 2 Koffer met rits standaard
  3. Bij de meeste koffers met rits, zit aan de zijkant van het cijferslot een gaatje waar u de punt van een pen in kunt drukken. Als het knopje is ingedrukt kunt u het cijferslot instellen. Zodra het slot op de juiste combinatie staat, doet u het slot één keer open en springt het knopje terug. Bekijk via ons youtube kanaal video's waarbij het instellen van de verschillende cijfersloten wordt voorgedaan: Instructie instellen cijferslot koffer

Problemen met het cijferslot?
  • Wat moet ik doen als mijn slot niet meer opengaat op de ingestelde code?
  • Breek in geen geval het slot open, hiermee vervalt uw garantie en u brengt onnodig schade aan de koffer aan!
  • Eigenlijk blijkt achteraf vrijwel altijd dat er een andere code is ingesteld dan dat u dacht. Bel ons en we helpen u om de juiste combinatie te achterhalen, dit kost u tussen de 10 minuten en 1,5 uur. We hebben ook een video waarin we deze stappen aan u laten zien, neem hiervoor contact op met onze klantenservice

Kan ik extra korting krijgen?
  • Bent u op zoek naar grotere aantallen (vanaf 12 stuks), dan kunnen we vaak wel wat doen met de prijs. Mailt u ons dan voor de mogelijkheden.

Beveiliging:
  • Onze website is voorzien van een ssl-certificaat bij de pagina's waar u persoonlijke gegevens invult, zoals in de winkelwagen als op de contact pagina ziet u een slotje in de internetadresbalk ook ziet u dat de URL verandert naar https. Dit betekent dat de informatie die u invult versleuteld wordt verstuurd en er niet kan worden meegekeken door criminelen.

Betaalmethoden Nederland:
  • IDEAL (gratis): U wordt doorgeleid naar uw eigen bank. Klik HIER voor meer informatie.
  • Betaal na ontvangst (€1,50 extra kosten): Op basis van uw geboortedatum en bankrekeningnummer wordt er een snelle controle gedaan. U kunt dan betalen nadat het product is afgeleverd.
  • PayPal (gratis): U wordt automatisch doorgelinkt naar de website van PayPal waar u kunt inloggen op uw account.
  • Creditcard (gratis): Via onze service provider Multisafepay.
  • Overboeking (€1,95 extra kosten): Na het invullen van uw bestelling maakt u zelf het te betalen bedrag over naar onze rekening. De gegevens die u nodig heeft vindt u in de bevestigingsmail. De levertermijn van maximaal twee werkdagen geldt vanaf het moment dat het geld op onze rekening staat.
  • VVV-Cadeaukaart: Bent u in het bezit van een (of meerdere) VVV Cadeaukaarten, dan kunt u die verzilveren in onze webwinkel. Het resterende bedrag kunt u bijbetalen met één van de andere betaalmethode (dit wijst voor zich tijdens het betaalproces). Voor meer informatie klikt u op de volgende link: VVV-Cadeaukaart besteden.

Betaalmethoden België:
  • Mister Cash(gratis): Via onze service provider Multisafepay. Na de betaling zullen wij uiterlijk de eerstvolgende werkdag uw bestelling verzenden.
  • PayPal (gratis): U wordt automatisch doorgelinkt naar de website van PayPal waar u kunt inloggen op uw account.
  • Bankoverboeking: (gratis): Via onze service provider Multisafepay, duurt het maximaal 3 dagen voordat wij melding krijgen dat de betaling geslaagd is, daarna zullen we uw bestelling verzenden.
  • Creditcard: (gratis): Via onze service provider Multisafepay, na de betaling zullen wij uiterlijk de eerstvolgende werkdag uw bestelling verzenden.
 
Wat is de IBAN en BIC Code voor internationale betalingen?
  • Onze IBAN is: NL47INGB0005735463, de BIC (SWIFT) code is: INGBNL2A, ons rekeningnummer is: 5735463 t.n.v. Koperonline
 
Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Koperonline klantenservice
Telefoon: 0235736515 maandag t/m vrijdag 09:00-21:00
KvK: 51638762